training op maat: leren = oefenen
Bent u er ook van overtuigd dat ieder mens kan leren en veranderen? Of het nu gaat om nieuw gedrag aanleren, kennis en vaardigheden (her)ontdekken of meer zelfvertrouwen krijgen: een training is een effectief middel om doelgericht te leren en te veranderen.
De kracht van TromerTrain is het verzorgen van maatwerktrainingen. Stuk voor stuk praktijkgerichte trainingen met een helder doel en plan van aanpak. De inhoud van elke training wordt afgestemd op uw specifieke vraag en de individuele leerdoelen van de deelnemers.
Trainer Angéla Tromer zorgt met haar persoonlijke benadering en betrokkenheid voor een optimale leersfeer tijdens de training. Afwisselen van bewustwording, theorie en praktisch oefeningen helpt deelnemers om de nieuwe vaardigheden direct toe te passen in hun dagelijkse werkzaamheden.
Deelnemers leren effectief leidinggeven en realiseren van bedrijfsdoelstellingen te combineren met hun persoonlijke kracht en zichzelf zijn.
Mogelijke onderwerpen:
- Persoonlijke effectiviteit
- Timemanagement
- Teambuilding
- Functioneringsgesprekken
- Beoordelingsgesprekken
- Correctiegesprekken
- Verzuimgesprekken
- Leiderschapstijlen
- Coachen
- Vergadertechnieken
- Samenwerken
- Gedrag van medewerkers beïnvloeden
- Effectief communiceren
- Motiveren en stimuleren
- Resultaatgericht functioneren
- Realiseren van doelstellingen
- Denken en handelen vanuit professie
- Omgaan met conflicten
Deelnemers leren effectief te communiceren: luisteren, horen en gehoord worden.
Mogelijke onderwerpen:
- Zakelijk telefoneren
- Klantgericht telefoneren
- Presenteren
- Effectief communiceren
- Spreken in het openbaar
- Samenwerken
- Functioneringsgesprekken
- Beoordelingsgesprekken
- Correctiegesprekken
- Klachtenbehandeling
- Effectief vragen stellen en luisteren
- Persoonlijke attitudes
- Welk effect heeft mijn gedrag op het gedrag van anderen
- Empathisch vermogen en inlevingsvermogen
- Constructief en krachtig communiceren
- Gesprekstechnieken en gespreksstructuur
- Feedback geven en ontvangen
- Verbale en non-verbale communicatie
- Metacommunicatie
Deelnemers leren de kracht in zichzelf te ontdekken en te gebruiken. Vanuit die kracht wordt elk doel haalbaar.
Mogelijke onderwerpen:
- Communiceren vanuit je gevoel
- Communiceren met behoud van relaties
- Feedback geven en ontvangen
- Oefenen van nieuw gedrag
- Samenwerken
- Conflicthantering
- Assertiviteit
- Nee zeggen
- Communicatieve en sociale vaardigheden
- Vanuit jezelf de omgeving anders gaan zien
- Verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag
- Bewust worden van je gedrag en het effect daarvan op anderen
- Bewust worden van waarden, overtuigingen, kwaliteiten en belemmeringen
- Het vergroten van zelfvertrouwen, productiviteit en effectiviteit
Deelnemers leren hun zakelijke resultaatgerichtheid met persoonlijke kracht en zichzelf zijn te combineren.
Mogelijke onderwerpen:
- Het verkoopproces
- Gespreksvoorbereiding
- Structuur verkoopgesprek
- Doelgericht vragen stellen
- Doelgericht luisteren
- Koopsignalen herkennen
- Beargumenteren op de wensen van de klant
- Onderhandelen
- Afsluiten van de order
- Telefonische acquisitie
- Slagvaardigheid
- Klantgerichtheid
- Verkoop binnendienst
- Verkoop buitendienst
- Klantgericht Verkopen
- Klantgericht Telefoneren
- Presentatietechnieken
- Omgaan met klachten
- Omgaan met “lastige” klanten